Avatar billede jann-jensen Nybegynder
25. maj 2013 - 13:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer 10

Min stationære PC kører med Windows 7 og IE10. Det samme gør min bærbare PC. På den stationære vil IE10 ikke vise billeder fra en hvilken som helst hjemmeside. Det vil IE10 på min bærbare, og jeg kan ikke finde nogen forskelligheder i indstillingerne. Jeg har prøvet at afinstallere IE10 på den stationære, så den gik tilbage til IE9, og så kunne den vise billeder. Jeg har prøvet at stille på indstillingerne i IE10, men lige meget hvad jeg gør, hjælper det ikke.
Jeg håber jeg har forklaret mig godt nok, og at der sidder et klogt hoved derude, som kan hjælpe mig.
Avatar billede moddi100 Seniormester
25. maj 2013 - 13:50 #1
Der er en indstilling for det inde under:

Internetindstillinger -> Avanceret -> Multimedier -> Vis billeder (ca halvvejs nede på listen)

Prøv i første omgang at se om det virker
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
25. maj 2013 - 15:40 #2
Den indstilling var slået til, så det er ikke den. Jeg har jo prøvet at sammenligne indstillingerne i IE10 på min stationære og min bærbare, og jeg kan ikke se nogen forskel.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
29. maj 2013 - 17:36 #4
CCleaner kunne heller ikke klare mit problem. Jeg prøvede at bruge alle programmets muligheder, men intet af det lykkedes. Desværre.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
11. juni 2013 - 14:09 #5
Jeg har endnu ikke fundet en løsning på problemet. Jeg er begyndt at tænke på om jeg skal ominstallere computeren.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
20. juli 2014 - 14:00 #6
Jeg har nu ominstalleret mine computere til Windows 8.1 og der er ikke flere problemer. Tak for hjælpen.