Avatar billede Vinteferie Nybegynder
05. juni 2013 - 09:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Popup textbox (html, css, javascript/jQuery)

Hejsa,

Jeg er webdesigner og koder i html5 og css3.
Mit kendskab til Javascript/jQuery er dog begrænset og jeg har derfor problemer at få lavet en textboks som bliver vist midt på siden ved klik på et link.

Det hele skal ske onpage og det jeg søger skal være i stil med Lightbox, som desværre kun virker med billeder: http://leandrovieira.com/projects/jquery/lightbox/

Er der en der kan linke til en god tutorial eller selv vil vejlede mig?

pft,
Daniel
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juni 2013 - 10:53 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juni 2013 - 10:56 #2
måske mere som http://fancybox.net/ ?
Avatar billede Vinteferie Nybegynder
05. juni 2013 - 13:31 #3
Ja præcis ligesom fancybox, havde bare ikke scrollet siden helt ned og set, at den også kunne sættes nemt op til tekst.

Det vil jeg forsøge :)
Mange tak!

Du må godt smide et svar, vedmindre du har mere på hjertet.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juni 2013 - 14:56 #4
bare luk selv...
Avatar billede Vinteferie Nybegynder
01. februar 2015 - 13:22 #5
lukke