Avatar billede tand Seniormester
05. juli 2013 - 08:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Jeg har 12 ledninger ind i hus hvad for 2 skal jeg vælge.??

Jeg er flyttet i nyt hus og mit internet og telefon som jeg har hos Tele Nord skulle TDC havde tilsluttet på min nye adresse.
Men de har ikke opsat stikket i huset, da de skulle have 1000,- kr. for det.
Jeg har derfor  12 ledninger gennem ydermur.
Jeg mener der kun skal bruges 2.
Hvordan får jeg tilsluttet det så det virker.?
Avatar billede tand Seniormester
05. juli 2013 - 08:59 #1
Undskyld
der er kun 9 stk.
Avatar billede rough Nybegynder
05. juli 2013 - 10:41 #2
Prøv at måle spænding på lederne - du skal finde et par med ca. 90-97 V DC - De skal tilsluttes NT boksen
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juli 2013 - 10:56 #3
hos mig er det blå og rød - og hvis det er det gamle T-stik med tre ben, så er det set forfra med rød til venstre.