Avatar billede Comrie Nybegynder
09. juli 2013 - 01:04 Der er 1 kommentar

Kopiere filer med ens navn til samme mapp?

når jeg på min gamle computer med windows 7 ville kopiere/flytte en fil til en mappe, hvor der allerede var en fil med samme navn, fik jeg 3 mulighder - Spring over, Erstat eller behold begge.

Mit problem er så, at på min nye computer,med Windows 8, får jeg ikke muligheden for at beholde begge filer.

Kan man gøre noget ved dette?

På forhånd tak.
Avatar billede cimmic Nybegynder
01. august 2014 - 09:27 #1
http://i.imgur.com/Rfr0FIb.png
Du skal vælge den der hedder "Sammenlign oplysninger for begge filer"

http://i.imgur.com/ESVMOx4.png
Så skal du sætte et hak ud for alle de filer som du gerne vil beholde og klikke på "fortsæt"

Ja, det kan være lidt misvisende. Man kan let komme til at tro "Sammenlign oplysninger for begge filer" betyder noget andet. Jeg måtte lige google mig frem til det, før jeg kunne finde ud af det.

Hmm... det lader ikke til at BBKoden gør det som den burde.