Avatar billede LeChox Nybegynder
11. juli 2013 - 13:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cover til iPhone 5

I må lige sige til, hvis jeg har ramt den forkerte kategori :-)

Vil høre om der er nogen som kan anbefale et cover til den iPhone 5 jeg skal til at anskaffe mig.

Ville foretrække noget i denne stil:
Cover af silikone eller lign. som dækker hele bagsiden (kamera undtaget), siderne, og som lige går over kanterne foran, så det bliver siddende. Det skal desuden sidde tæt til, altså ikke være for stort. Andre forslag er også velkomne, skulle du have god erfaring med noget der ikke lige matcher ovenstående.

Derudover vil jeg også gerne have mig noget beskyttelses film til skærmen. Jeg har kigget på dette:
http://www.iphonegadget.dk/dk/frontbeskyttende-wrapsol-ultra-xtreme-iphone-5-gennemsigtig-66352.html

Har læst et par steder at Wrapsol skulle være godt, nogen der kan bekræfte det? Vil helst ikke betale ekstra for det, hvis det ikke er bedre end det til 50-100 kr.

Tak på forhånd
Avatar billede finb Ekspert
11. juli 2013 - 18:36 #1
Mange fede:
ebay.com
søg: iphone 5 cover
Avatar billede LeChox Nybegynder
11. juli 2013 - 22:22 #2
Ja, der er nemlig rigtig mange at vælge mellem. Derfor håbede jeg også på, at nogen kunne anbefale et eller flere, ud fra egen erfaring :-)
Avatar billede LeChox Nybegynder
15. juli 2013 - 11:47 #3
Avatar billede shanesmith949 Nybegynder
02. marts 2015 - 13:35 #4
Hos: http://www.crazy-priser.dk/ , er der vildt mange og fede covers. Tjek dem ud