Avatar billede jmgranner Juniormester
13. juli 2013 - 01:25 Der er 3 kommentarer

microsoft reseller

Jeg har været reseller for google i noget tid, men mange ønsker at komme over på 360 eller outlook.com. Jeg har nu i ca. 2 timer forsøgt at finde ud af hvordan man kan etablere sig som reseller og hjælpe folk med at komme igang. Det er godt nok tungt at finde rundt, er der nogle som har en simpel opskrift til hvordan man gør. URL og process til at blive reseller.
Jeg er kommet ind i deres partner network og er sprunget lidt rundt i cloud resller osv.
Kan det passe at man skal betale for at blive reseller?
Jeg har en del kunder jeg ønsker at få videre, skal det virkeligt stoppe ved at jeg skal sidde og bruge google for at finde frem til hvordan jeg kan komme igennem som resller. Burde det ikke være mere enkelt. Jeg håber det er mere enkelt. Ved du hvordan?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
13. juli 2013 - 03:03 #1
Jeg googlede lige en gang og ihf et af dine spørgsmål ser ud til at blive besvaret, om du kan bruge de andre svar ved jeg ikke.

Step 6

Place an order by logging into your reseller account. Indicate information such as the amount of volume required, your name and addresses. Note that you require a reasonable amount of capital to make volume orders for your business.

How to Become a Microsoft Software Reseller
http://smallbusiness.chron.com/become-microsoft-software-reseller-18059.html
Avatar billede jmgranner Juniormester
12. august 2013 - 12:46 #2
det er ok svar - points er til dig.
Avatar billede jmgranner Juniormester
29. oktober 2014 - 10:35 #3
ingen svar så jeg må svare selv for at kunne lukke