Avatar billede tand Seniormester
13. juli 2013 - 17:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Online-Ofline

Jeg har bredbåndsforbindelse med kabel.
Win 7 64.- internet Explorer 9.
Hvorfor skifter min PC hele tiden med at være ofline og online.
Jeg skal hele tiden ned og fjerne fluebenet på online. ?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juli 2013 - 19:44 #1
kabel er 'altid på'
hvis du fravælger online, så er du ikke på (offline), og windows vil koble dig på igen.
Hvorfor i al verden vil du være offline?
Avatar billede tand Seniormester
13. juli 2013 - 20:06 #2
Det er windows der kobler mig af.
Det er den der sætter fluebenet.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juli 2013 - 20:17 #3
"Jeg skal hele tiden ned og fjerne fluebenet på online?"

hvad med at lade være i et minut, og se, hvad der sker? Uden at pille ved indstillinger, så prøv at gå på nettet via browser. Hvis den virker, så er alt ok.
Avatar billede tand Seniormester
13. juli 2013 - 20:22 #4
Ok
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juli 2013 - 07:21 #5
Prøv at tjekke at der ikke er sat et flueben ud for at Windows må lukke for netkortet i Enhedshåndteringen under egenskaber-strømstyring.
Som default er der tjektegn ved, men jeg fjerner det altid på de computere jeg sidder ved.
Jeg havde nemlig det problem at når jeg lod computeren gå i dvale, så startede kortet kun op som et 5 mbit netkort i stedet for 100, og derved fik jeg en langsommere netforbindelse.
Efter tegnet kom væk, havde jeg ikke dette problem længere.
Jeg er godt klar over det ikke er det samme problem som du har, men ville ikke selv tøve med at fjerne det.
Min pc var dog ikke Win 7 men Xp skal siges.
Avatar billede tand Seniormester
28. juli 2013 - 07:44 #6
Jeg gik den tunge vej, og lagde win ind igen.
Avatar billede tand Seniormester
28. juli 2013 - 07:44 #7
ok