Avatar billede christinam Nybegynder
14. juli 2013 - 12:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

reset nas navigator - mister jeg mit data?

Jeg kan ikke få lov til at installere mit nas navigator på min computer og kan så logge på over nettet, men kan ikke huske koden og vil derfor gerne reset den. Men mister jeg så min data, for det er alle mine billeder og dokumenter.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. juli 2013 - 20:49 #1
Blot et gæt: Hvis man kunne stjæle NAS'et og blot lave en reset af admin-delen for at få adgang til det hele - så var det vel egentlig ikke meget værd?
Avatar billede chalde Seniormester
15. juli 2013 - 15:05 #2
#1 Medmindre NAS'en kommer med mulighed for kryptering og at den er aktiveret (med dertilhørende performancetab), så er alle NAS vil i bund og grund intet værd?

#0 Hvilken NAS er der tale om? Har du kigget i manualen (de fleste giver mulighed for nulstilling af admindelen uden at man mister data, men tag et kig i manualen inden).
Avatar billede christinam Nybegynder
16. april 2014 - 10:54 #3
Virkede lige pludselig efter en pause