Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2013 - 22:00 Der er 1 løsning

Problem: 451 Could not complete sender verify callout

Hej Alle!

Jeg har en webserver som bruger postfix til at sende emails. Ved enkelte emails får jeg følgende fejlmeddelelse i loggen:

status=deferred (host mail.domain.com[xx.xxx.xxx.xx] said: 451 Could not complete sender verify callout (in reply to RCPT TO command))

Da det er ret essentielt at alle får emails, vil jeg gerne have løst dette problem. Jeg har derfor forsøgt at åbne for port 25, og har POP3/IMAP Server (Dovecot) installeret.

Kan i gennemskue hvad der skal til for at få det til at fungere?

- Rasmus
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2013 - 07:35 #1
Fandt en fejl i min postfix opsætning, som gjorde at "Received By" i headeren blev skrevet som domain.domain.com, efter rettelse af det fungerer det som det skal.