Avatar billede susanna Nybegynder
27. juli 2013 - 22:18 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

kan ikke komme ind på en hjemmeside

Jeg prøver at gå ind på hjemmesiden zynga.com for mit barnebarn spiller et spil på denne hjemmeside, men jeg får kun en hvid skærm uanset om jeg bruger Windows - chrome eller firefox.
Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvorfor.
Avatar billede moddi100 Seniormester
27. juli 2013 - 23:11 #1
Jeg kan heller ikke komme ind på siden og kan se at der kommer et par javascript fejl. Men mon ikke dit barnebarn spiller igennem facebook og ikke direkte på hjemmesiden?
Avatar billede susanna Nybegynder
27. juli 2013 - 23:29 #2
Nej hun går direkte ind på siden, jeg har prøvet at opdatere jave og flash player med det hjælper ikke
Avatar billede fromsej Praktikant
28. juli 2013 - 00:22 #3
Jeg får samme hvide skærm, både i Opera, Firefox og IE.
Så mon ikke det er Zynga der har et problem.
Avatar billede susanna Nybegynder
28. juli 2013 - 00:36 #4
Jo det må det så være, når du heller ikke får andet end hvid skærm. Tak for dit svar
Avatar billede HKW Nybegynder
28. juli 2013 - 05:35 #5
Den virker her (firefox).
Avatar billede 220661 Ekspert
28. juli 2013 - 09:28 #6
Får også kun hvid skærm her:-(

#5 Hvordan kører du din Firefox siden du kan se siden?
Er den en ældre version?

PS En anden gang du opretter et spørgsmål susanna, så vær lige opmærksom på du får det lagt i den rette kategori.
Den du har lagt det i her, omhandler fejl i forbindelse med brugen af Eksperten.dk.
En bedre kategori i dette tilfælde her, kunne have været
Internet-Generelt.
Avatar billede susanna Nybegynder
28. juli 2013 - 09:55 #7
Tusind tak for din information, det er første gang jeg prøver dette.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. juli 2013 - 10:10 #8
Velbekomme.
Du får lige en tilføjelse mere:
Læg dine indlæg som "kommentar". "Svar" bruges kun når tråd skal lukkes, og du skal tildele point til hjælperne.
Lægger du selv et tidligt svar vil andre hjælpere tro du måske har fået løst dit problem.
Kun hvis du ikke kan får løst det du spørger om, lægger du et svar du selv kan lukke tråden med.
Du kan i denne lille video her se hvordan du accepterer et svar fra en hjælper/eller flere hjælpere.
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede 220661 Ekspert
28. juli 2013 - 10:13 #9
Vil du tildele point til en hjælper, beder du bare om at vedkommende lægger et svar du kan lukke med (hvis det ikke er lagt).
Den hjælp jeg har kommet med her, skal du ikke give point for, da det omhandler brugen af Eksperten. Så den er "gratis".
Fortsat god dag :-)
Avatar billede HKW Nybegynder
28. juli 2013 - 12:19 #10
#6

Jeg gør ikke noget. Versionen er den nyeste.

Har I evt. noget antivirus/firwall til at blokere? Hos mig virker siden stadig.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. juli 2013 - 12:37 #11
Nej.
Deaktiverer jeg Avast og Comodo, kan jeg slet ikke komme til siden.
Med beskyttelse på hvid skærm.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. juli 2013 - 12:52 #12
Prøvede i IE8 på min Xp og den fortalte at browser ikke var understøttet og anbefalede Firefox.
Prøver lige i fejlsikret tilstand på Firefox.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. juli 2013 - 12:55 #13
Giver ingen forskel i fejlsikret tilstand med Firefox her på min Xp maskine
Avatar billede HKW Nybegynder
28. juli 2013 - 13:23 #14
Firefox og xp giver også en hvid side her.

IE og xp giver "The current browser you are using is not supported."

IE og Windows 7 giver en hvid side.

Firefox og Windows 7 kan vise siden.

Spændende side.
Avatar billede susanna Nybegynder
28. juli 2013 - 22:42 #15
Jeg har Windows 7 men her kan den ikke vises meddelelse jeg får er You're browsing up the wrong tree!
The current browser you are using is not supported. Da jeg også har firefox har jeg prøvet at åbne den her, men får også kun hvid skærm
Avatar billede HKW Nybegynder
28. juli 2013 - 23:16 #16
Jeg fandt en spændende tråd her:

http://www.zyngaplayerforums.com/showthread.php?1829820-URGENT-Zynga-com-blank-screen

Tester jeg med en engelsk firefox på xp, så virker det :-)
Avatar billede HKW Nybegynder
28. juli 2013 - 23:31 #17
Dvs du skal ind i sprogindstillinger og vælge f.eks. engelsk, så kan du komme ind :-)
Avatar billede Farmor55 Nybegynder
29. juli 2013 - 11:31 #18
Hej HKW

Nu har jeg prøvet dine forslag med engelsk version af Firefox, men får stadig en blank side når jeg søger Zynga.com?
Noget ærgerligt når jeg havde 3 populære spil på siden.

Vh
Farmor55
Avatar billede HKW Nybegynder
29. juli 2013 - 14:43 #19
Selv om firefox er engelsk, kan den godt identificere dig som værende dansk overfor en hjemmeside.

Så du skal ind i browserens sprogindstillinger.
Avatar billede susanna Nybegynder
29. juli 2013 - 15:16 #20
Jeg gjort som ændres min sproginst. i firefox som du forslog, og nu virker det. Mange tak for din hjælp, den har jeg været rigtig glad for, og også mit barnebarn.
Susanna
Avatar billede NielsErikK Juniormester
29. juli 2013 - 15:48 #21
Jeg vil lige takke HKW for at udvidde min horisont, den der havde jeg sq ikke lige luret.  :-)

susanna, herunder er en vejledning, således du kan se hvordan du belønner HKW for hans rigtig gode indsats.

Velkommen til Eksperten.

Da mange nye (og ældre) har en smule problemer med pointsystemet, får du her lidt standard oplysninger.  :-)

SVAR-funktionen bruges normalt kun i forbindelse med pointgivning og lukning af spørgsmål.

Den person/personer hvis løsning du kunne bruge, beder du (i en kommentar) om at lægge et svar, deres svar kommer til at lyse gult.
Derefter skal du tildele point for disse svar, ved at acceptere dem, så de kommer til at lyse grønt.
(Du kan vælge at belønne flere personer hvis ingen har ramt 100% rigtig - Også for indsats ved at bede om svar fra dem, og acceptere disse)

Kun hvis du opgiver dit spørgsmål (eller selv fandt løsningen) skal du bruge din egen svarfunktion, og acceptere svaret.

Når du blot skriver til folk, bruges kommentar.

Lukning - Hvordan ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1 (se toppen af skærmen)
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Hvor blev dit spørgsmål af ?
http://www.eksperten.dk/bruger/overvaagning
http://www.eksperten.dk/faq#faq-6-1 (se toppen af skærmen)

Hvorfor ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 (se toppen af skærmen)
Avatar billede Farmor55 Nybegynder
29. juli 2013 - 20:47 #22
Tak til HKW

Fik ændret Firefox til engelsk version, og fik lov at logge mig på zynga.com.
Billede med de forskellige spil kom frem, men så skete der ikke mere.

Jeg finder en anden side med spil nu.
Avatar billede susanna Nybegynder
29. juli 2013 - 22:17 #23
Hej HKW
Du skal have stort tak for din hjælp, jeg har ingen problemer med Firefox og Zynga.com efter jeg fik ændret sprogindstillingerne.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
30. juli 2013 - 16:17 #24
Du fik næææsten afslutningen rigtig, det var HKW du skulle ha bedt lægge et svar, som du senere kunne godkende.
(nu tog du hans belønning)
Avatar billede susanna Nybegynder
30. juli 2013 - 20:15 #25
Øv, det var bestemt ikke meningen,så har jeg gjort det forkert, kan jeg stadigvæk bede ham om at at afgive et svar og så give point.
Avatar billede HKW Nybegynder
30. juli 2013 - 21:55 #26
Det er fint med mig. Du behøver ikke gøre mere :-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
30. juli 2013 - 22:57 #27
Post #25
Jeg ved godt det ikke var med vilje, for så havde du blot smuttet så snart du havde fået et svar, det var for du fik gjort det korrekt næste gang/spørgsmål at jeg skrev det.  :-)
Avatar billede susanna Nybegynder
30. juli 2013 - 23:53 #28
Det er helt sikkert at jeg får det gjort rigtigt næste gang, og jeg er meget taknemmelig over den hjælp jeg har fået
Mvh
Susanna