Avatar billede Keld Nielsen Forsker
02. august 2013 - 15:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Måling af trafik

Jeg har brug for et lille program som kan måle hvor megen ind- og udgående trafik der er på serveren - på dagsbasis ...og månedsbasis. Gerne simpelt og gratis ;-)

Nogle kan guide mig i den rigtige retning ?
Avatar billede kimtheman Novice
04. august 2013 - 09:16 #2
Er det på din Nas server eller en server opsat på din computer?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
04. august 2013 - 10:42 #3
På en "rigtig" server, der kører Windows Server 2008 R2
... og den skal selvfølgelig virker, selvom man er logget ud.
Avatar billede chalde Seniormester
04. august 2013 - 12:37 #4
#3 Et af de ovenstående kørt som en service. F.eks. med: http://sourceforge.net/projects/runasservice/
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
01. september 2013 - 09:31 #5
Hej chalde ....smid et svar, du forsøgte tappert.
Desværre var der ingen af dem der virkede på en server.

Jeg har derimod fundet denne her: http://www.hootech.com/NetMeter/
- og den virker!
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
31. oktober 2013 - 07:13 #6
så lukker vi