Avatar billede kwekweunited Nybegynder
07. august 2013 - 10:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger forside design til speciale...

Hejsa,

Jeg er studerende og i øjeblikket igang med at lægge sidst hånd på mit speciale. En af de sidste ting jeg mangler er en fed forside og her tænkte jeg at nogen herinde kunne være behjælpelige?

Jeg skrive om dansk fodbold, konkurrencen i ligaen, opsætningen af de forskellige ligaer og alt sådan noget i den retning. Har tænkt noget i retningen af logoerne fra de forskellige Superliga klubber og så måske en tabel med stillingen fra sidste sæson...som I kan høre, er min opfindsomhed nærmest ikke eksisterende og det samme gælder mine designmæssige kunstskaber.

Jeg håber nogen vil give sig i kast med udfordringen :)
Avatar billede claes57 Ekspert
07. august 2013 - 11:06 #1
det er vel din opgave, der skal bedømmes?
Prøv en helt neutral bare med de relevante faglige data (dit navn, opgaves titel osv) sat med en let læselig typografi.
Avatar billede kwekweunited Nybegynder
07. august 2013 - 12:17 #2
Nu er forsiden som sådan ikke med i bedømmelsen af opgaven, så tænkte at man måske kunne lave lidt lækkert, for at få opgaven til at se lidt mere indbydende ud :)
Avatar billede sonalias Seniormester
07. august 2013 - 12:45 #3
#1 giver et mere professionelt indtryk af opgaven. Personligt valgte jeg en professionel "kedelig" forside til mit speciale. Held og lykke
Avatar billede kwekweunited Nybegynder
14. november 2014 - 10:13 #4
Det er vist på tide at lukke her :)