Avatar billede k_skriver Juniormester
15. august 2013 - 13:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rettelse af kodefejl i dynamicweb-løsning

Hej,

Er her én der kan hjælpe med at rette kodefejl i en dynamicweb-løsning?
Se evt http://validator.w3.org/check?uri=dencon.dk&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0
Avatar billede magic-mouse Novice
15. august 2013 - 16:54 #1
Det ville være lettere at svare ja eller nej hvis du beskrev hvad fejlen er. Men umidelbart, Ja!
Avatar billede k_skriver Juniormester
15. august 2013 - 20:52 #2
Det er i bund og grund rettelse af de fejl der fremkommer på linket i mit spørgsmål jeg er ude efter.
- kan sitet evt 'trimmes' yderligere kan det også blive aktuelt.
En person i nærheden af Skive/Viborg vil blive foretrukket, da vi så kan mødes IRL og tale tingene igennem..
Avatar billede k_skriver Juniormester
30. juni 2014 - 14:34 #3
Vi valgte at få kodet et helt nyt site