Avatar billede Kluddermor Juniormester
17. august 2013 - 13:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Optage viaplay liveudsendelser med timer

Hej Eksperter

Vi er gået bort fra kabel-tv i ejendommen og skal nu selv finde tv-løsninger.
Jeg vil gerne kunne se sport og har tænkt mig at tilmelde mig viaplay.

Men er der en løsning, så jeg kan optage live sportsudsendelser selvom jeg ikke er hjemme? Sportsudsendelserne ligger nemlig ikke efterfølgende tilgængelige på viaplay.

Dvs jeg vil f.eks gerne kunne sætte en enhed/pc til at optage formel 1 om søndagen. Men hvordan?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. august 2013 - 18:06 #1
Har ikke viaplay selv (Boxer), men umiddelbart ser det da ud til man kan:
http://www.viasat.dk/tillaegsprodukter/viaplay/tv-boxe
Avatar billede Kluddermor Juniormester
17. august 2013 - 20:40 #2
@220661. Tak for kommentar:
Min nabo har haft kontakt med viasat support tidligere og de kendte ikke til nogle løsninger. Så går ud fra, at boksen i dit link kræver en parabol og at det er kanalerne via parabolen, der kan optages.
Ellers går jeg ud fra at de ville have nævnt deres egen boks. Med mindre, at supportmedarbejderen ikke har styr på deres egne ting. (Hvilket selvfølgelig ikke er utænkeligt)
Avatar billede Kluddermor Juniormester
21. august 2013 - 21:37 #3
Smider lige denne frem i søgelyset igen?
Avatar billede Kluddermor Juniormester
29. august 2013 - 20:18 #4
Er der en der har en boks til viaplay, der ved om den kan optage livesport, streamet over viaplay?
Avatar billede Kluddermor Juniormester
07. maj 2014 - 22:06 #5
lukker. Fandt ikke en løsning.