Avatar billede HOFFEH Nybegynder
23. august 2013 - 10:51 Der er 1 kommentar

Problemer med at åbne beskadiget odt.fil

Min kone har et odt. dokument på et usb-stick, der ikke kan åbnes, der kommer fejlmeddelsen at Filen kan ikke åbnes, da der er problemer med indholdet. Jeg har prøvet at åbne filen i word og openoffice uden resultat.
Jeg har også åbnet den i notepad og via recuva, men der står kun volapyk i teksten.
Er der nogen der har et bud på hvad jeg kan gøre.
Hun har arbejdet i dokumentet fra word,selvom det er en odt.fil
Mvh
Henrik
Avatar billede poko1 Ekspert
23. august 2013 - 18:54 #1
en tidligere tråd på E.
http://www.eksperten.dk/spm/858803