Avatar billede MGreen Nybegynder
23. august 2013 - 18:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Office 2010 student

Hej jeg har en ven der har en produktnøgle til Microsoft Office 2010 Student. Men han siger man først finde programmet og downloade det, også indsætte produktnøglen.
Jeg har det bare svært med at finde et link som jeg kan sende til ham så han kan downloade programmet.

Så er der nogen der kan hjælpe med en løsning så han kan bruge sin Office pakke.

Mvh
Avatar billede claes57 Ekspert
23. august 2013 - 19:26 #1
Avatar billede MGreen Nybegynder
23. august 2013 - 20:28 #2
•Den angivne Office-produktnøgle er til et produkt, som ikke er berettiget til køb af en sikkerhedskopi-dvd.

Det er det svar jeg får. Hvad gøre jeg så ??

Mvh
Avatar billede milter Ekspert
24. august 2013 - 00:14 #4
Og for lige at gøre det helt klart:

Hvis den nøgle een gang er blevet brugt til installation af Microsoft Office 2010 Student på en computer, kan den ikke bruges igen.
Avatar billede MGreen Nybegynder
14. november 2013 - 12:59 #5
Og hvorfor kan det ikke det. Har lige downloaded office 2010 og tastet produktnøglen ind. Men som du siger det dur ikke.
Mén min hævder at han har får en produkt nøgle hvor han kunne installere på 3 forskellige computer.
Mvh
Avatar billede MGreen Nybegynder
14. november 2013 - 12:59 #6
Min ven hævder
Avatar billede claes57 Ekspert
14. november 2013 - 13:05 #7
Der er en anden pakke med 3 licenser (fx til nærmeste familie). Det er så også en anden pris.
Avatar billede MGreen Nybegynder
14. november 2013 - 14:03 #8
Okay jeg kan ikke finde rundt i det her.

Jeg har downloaded MS Office 2010 standard. Og jeg har indsat produktnøglen og det virker ikke.

Og kan du lige forklare mig hvad der menes når man har produkt nøgle til 3 computer.

Betyder jeg kan installere op til 3 gange office pakken, altså jeg kan f.eks installere på 3 computere og kan jeg ikke installere på flere.

Eller

At jeg kan installere på 3 computere og når en af de computere så mister office 2010 af en eller anden grund, så kan jeg stadig installere det på den computer som jeg oprindeligt havde installeret det på.

Mvh
Avatar billede claes57 Ekspert
14. november 2013 - 14:23 #9
med 3 licenser skal pc være i samme husholdning (dvs du må ikke sælge de 2 til venner). Men ellers kan de flyttes rundt - når du skrotter en maskine, så kører du bare licensen ind på en ny.
Avatar billede MGreen Nybegynder
05. april 2014 - 23:10 #10