Avatar billede T-M Nybegynder
01. september 2013 - 20:22 Der er 3 kommentarer

DJ navn

Hej

jeg ville høre om der var nogen der har en fedt DJ navn til mig, jeg vil helst have at det er på få bogstaver altså ikke 2 bogstaver men der omkring 4-5 bogstaver og det skal være noget folk vil kunne huske så de kan høre mig et sted og så stadig huske det når de er kommet hjem :D

håber i kan hjælpe mig
Avatar billede computerlab Nybegynder
02. september 2013 - 19:50 #1
DJ Husk
Avatar billede jps6kb Novice
07. september 2013 - 13:44 #2
Navnet er ikke altafgørende - uanset som det er DJ eller andet muligt andet. Det der gør, at folk husker det er, at det gør et indtryk. :)

Det kan hedde "DJ A", og hvis folk ikke var imponerede, så er det væk igen i morgen... men hvis du gør et stort indtryk, så kan du hedde næsten hvad som helst, og folk vil kunne huske dit navn.
Avatar billede jps6kb Novice
27. juni 2015 - 13:14 #3
x