Avatar billede Slettet bruger
05. september 2013 - 02:50 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Videoredigeringsprogram

Hvilket videoredigeringsprogram er det bedste, både gratis eller købe program, skal have mine vhs-bånd overspillet til pc og der efter til dvd.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2013 - 04:43 #1
Har hørt at Magix video saver skulle være et godt program til ca. et sted imellem 399 til 499 kr.
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2013 - 07:20 #3
Hvad er problemet ???????
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2013 - 07:29 #4
det er sikkert det her der menes

En bruger brokker sig over alle de point jeg har ude...

Grunden til det er meget simpel: Der er en lang række brugere herinde der hjælper med at alt kører så let og smertefrit som muligt.

Det kan godt være frustrerende at se en bruger, som ikke viser respekt for det arbejde der ligger bag et svar, og som undlader at lukke eller følge op på sine spørgsmål.

Herudover er der en lang række kompetente og erfarne brugere der - alene af den grund at du har så mange point ude - ikke vil hjælpe dig med dit spørgsmål, idet du giver udtryk for, at du er ligeglad med deres hjælp.

Tip: brug lidt tid på at lukke dine gamle spørgsmål, del de point ud der skal deles ud. Du kan finde de spørgsmål du har oprettet nederst i din profil.
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2013 - 07:40 #5
Jamen det da fint med gode svar, men sig mig de point folk får, hvad kan de bruge dem til, er det bare en slags prestige hvem der kan samle flest point og til hvad nytte.

Er ikke den store nørd og kan ikke finde ud af det med pointgivning ej heller at slette tidligere spørgsmål.
05. september 2013 - 07:45 #6
1) Alt hvad der skriver her står til evig "internet" tid !
2) Du kunne da i det mindste pænt vende tilbage til dine tidligere spørgsmål ?
3) Hvad forstår du ikke i www.eksperten.dk/faq#faq-3-5 ?

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...