Avatar billede Deepone Nybegynder
05. september 2013 - 10:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Leder efter ASP.NET/PHP webhotel

Hejsa :)

Jeg leder efter et godt webhotel til en fornuftig pris. Som tilbyder servere, hvor man kan have ASP.NET og PHP til at køre på samme server..

på forhånd tak for hjælpen :)
Avatar billede vpspro Nybegynder
05. september 2013 - 10:39 #1
Jeg tror ikke der er nogen der kører med blandede miljøer, men det kan lade sig gøre at køre PHP på Windows IIS samtidig med ASP.NET

Alt efter hvor stort dit behov er kan du kigge på vores VPS'er som vil kunne løse opgaven.

www.vpspro.dk
Avatar billede Deepone Nybegynder
05. september 2013 - 10:47 #2
Jeps, ved det kan lade sig gøre. Min side køre lokalt lige pt, hvor det er gjort.

Men det er jo bare et spørgsmål om at få installeret den rette extension, så der må da være nogen der har den service..

En VPS er ikke en mulighed, da det ville være billigere bare at købe 2 webhoteller.
Avatar billede Deepone Nybegynder
27. marts 2015 - 12:17 #3
Gammelt indlæg

Lukker!