Avatar billede lurup Ekspert
09. september 2013 - 23:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Langsom trådløs men hurtig kabel

Jeg har haft et problem i 3-4 uger.
Mit trådløs net ( 1/10 mbit) er meget langsom ca kun 10 % ( 1/0,2 mbit)
Med kabel fungere det fint.
Har prøvet at skifte kanal og ellers genstarte routeren og har fint net ca 1 time.
det er ved Yousee jeg har forbindelsen
Avatar billede larsjansen Nybegynder
10. september 2013 - 08:09 #1
Jeg har samme problem - præcis også inden for de seneste 3-4 uger, også ved Yousee.

Jeg tror det er i forbindelse med de opdateringer de laver (højere hastigheder ironisk nok)

Jeg ringede ind, og fik dette løsningsforslag;

Sluk dit udstyr, og skru net kablet af både fra dit trådløse modem, og fra signal boksen i væggen (i mit tilfælde skulle de skrues af) - forklaringen hertil var, at der kunne være opbygget noget statisk elektricitet som skulle nulstilles.

Lad kablet være ude et par minutter og prøv så af samle det igen.

Hvor gammel er din yousee router? Min er forældet, og de sender mig en ny uden ekstra omkostninger, som både har signal modtager og trådløs i samme boks.
Avatar billede lurup Ekspert
08. oktober 2013 - 21:28 #2
Svar lige Lars
Avatar billede lurup Ekspert
28. oktober 2013 - 21:09 #3
Lukket