Avatar billede t.thoft Nybegynder
18. september 2013 - 15:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

InDesign CS 6 Opdater index

Jeg er igang med at lave et katalog og er igang med at oprette et index dertil...det går også fint lige indtil at jeg har sat nye ord ind og vil opdater.

Når jeg går i Layout og vil vælge Update Table of Contest, så er den grå at jeg kan ikke få lov til at vælge den.

Hvad gør jeg forkert?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig, da det er omk. 500 produkter jeg skal have sat ind.
Avatar billede t.thoft Nybegynder
19. september 2013 - 08:58 #1
Jeg har klikket på det der skal opdateres, men jeg kan stadig ikke få lov til at updater.
Kan vel ikke passe at man skal lave en "Generate index" hvergang man tilføjer et nye punkt.

Det jeg har gjort er:

- Markeret det jeg vil have i mit index
- Tilføjet til Index listen
- Opdateres listen
- Lavet en Generate Index

Når jeg vil har tilføjet nye punkter, kan jeg ikke få lov til at opdater index.
Avatar billede t.thoft Nybegynder
23. april 2014 - 15:48 #2
Lukker