Avatar billede tobiaskarlsen Nybegynder
21. september 2013 - 17:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DVB Viewer - Signalproblemer for TV3+ HD

Hej Alle,

Det har gennem længere tid irriteret mig, at det ikke har været muligt at se TV3+ HD (Jeg kan ikke finde den normale TV3+), Canal9 HD og andre kanaler.

Jeg bruger DVB Viewer via en Cinergy HTC Stick Digital Tuner.

Der er tale om følgende kanaler:
618000 kHz = C9 HD, 6rn HD, TV3+ HD, Kanal4 & BBC K
786000 kHz = BBC L, CNN & DisnJr

Quality: 20-60%
(Via TransEdit)

Alle andre kanaler er 100% i Quality. Bl.a. 3Sport 1 & 2 HD er der ingen problemer med.

Hvad kan problemer skyldes? Jeg har læst frem og tilbage diverse steder, men kan simpelthen ikke komme til bunds i problemet. Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte :(

I må endelig spørge ind til andre informationer.

På forhånd tak!
Avatar billede tobiaskarlsen Nybegynder
06. oktober 2013 - 00:23 #1
...
Avatar billede stenovitz Praktikant
11. maj 2014 - 22:53 #2
Jeg har også problemet.
Jeg har en Cinergy PCI HD CI modul. Nogle kodede kanaler går fint igennem, men ikke

TV3+ og TV3+HD
Eurosport og TV3+HD

Jeg bruger DVBViewer, og der har ikke været problemer lige indtil efteråret 2013.

Det vile være rart, hvis nogen har løsningen på problemet, jeg har forsøgt med fuld re-install, ikke kun af DVBViewer, men ny Win7 install, genindlæsning af drivere, afprøvning af både YouSee hovedkort og tvillingedekoderkort...

Det ville være rart med lidt hjælp.
Avatar billede stenovitz Praktikant
09. oktober 2015 - 17:16 #3
OK, jeg fandt aldrig en løsning på det til DVBViewer.

Til gengæld fandt jeg ud af en anden løsning med DVB Link kombineret med MCE. Så der kom hul igennem.