Avatar billede tomtomgo Nybegynder
25. september 2013 - 00:48 Der er 3 kommentarer

Apple id

Hej jeg har oprettet to telefoner med samme Apple id. nu vil jeg gerne slagte den ene telefon da den er solgt.. Hvordan gør jeg det og kan jeg se den under enheder hvis den er offline...???
Avatar billede Blandy Praktikant
25. september 2013 - 08:27 #1
Du nulstiller bare telefonen under "instillinger" - "Generelt" - "nustil".

"slet alt indhold og instillinger"..

Og da du sælger til anden side, vil vedkomne nok bruge et andet apple id. Så du vil ikke længere kunne se telefonen i find my iphone. Hvis det var det du hentydede til, men at kunne se offline.
Avatar billede tomtomgo Nybegynder
07. oktober 2013 - 16:37 #2
tak... :-) problemet er at telefonen er solgt og vedkommende er flyttet til udlandet. Jeg har prøvet flere gange at sige han skal gøre som anført ovenfor.. men der sker intet og er temmelig træt af at dele id med vedkommende.. :) hvad kan jeg gøre..?
Avatar billede dbentzen Nybegynder
04. marts 2015 - 22:27 #3
Gå ind på www.icloud.com

Tryk på find min iphone.
Tryk på slet telefon.
Tryk på "fjern enhed"

Så burde det være løst :-)