Avatar billede angelenglen Nybegynder
01. oktober 2013 - 13:36 Der er 1 løsning

Kan man leje et Active Directory?

Jeg overvejer at sætte et domæne op til nogle brugere i et Windows-baseret netværk.

Men jeg tænker det måske er lidt voldsomt at sætte en hel Domain Controller op.

...og så kom jeg til at tænke på, om man måske kan leje sig ind i en delt domain controller, men stadig selv styre sit domæne?
Altså leje et Active Directory.

Er der nogen der har erfaringer med det, i så fald er det godt?
Og hvor kan man leje det?

Jeg vil også gerne høre lidt om priser, hvis nogen har erfaringer med den del også.
Avatar billede angelenglen Nybegynder
29. oktober 2013 - 16:00 #1
dropper det