Avatar billede Dyngby Nybegynder
10. oktober 2013 - 12:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Specialist i SEO, Google Adwords & Google Analytics

Syntes du også, at online markedsføring er rigtig spændende? Og mener du, at du er en af de dygtigste i branchen til det, så er du måske personen vi søger...

Vi søger til omgående tiltrædelse en SEO/SEA specialist der kunne tænke sig at arbejde med Søgemaskineoptimering, Adwords, Analytics, markedsanalyser og andre online markedsaktiviteter i et ungt, uformelt og dynamisk miljø med masser af humor.

Vi søger en engageret og ansvarsbevidst person, som vil få ansvaret for etableringen og driften af virksomhedens 2 nye danske platforme. I samråd med virksomhedens ledelse vil du bl.a. skulle varetage etablering, opdatering og vedligeholdelse af SEO samt udarbejdelse og styring af SEA.

Referenceliste og kompetenceniveau bedes dokumenteret.

Du tilbydes en fast grundløn samt mulighed for en særdeles attraktiv provisionsordning.

Derudover tilbyder vi pensionsordning, frokostordning og meget frie rammer for personlig og faglig udvikling.

Stilling: Fuldtidsstilling på vores lokation i Aalborg.
Avatar billede Dyngby Nybegynder
10. oktober 2013 - 12:09 #1
Henvendelser: Mail til simon@dyngby.com eller 26801416
Avatar billede shanesmith949 Nybegynder
29. december 2014 - 07:13 #2
Jeg syntes helt klart at i burde nomminere Perepnordic! De har været min SEO partner i lang tid, jeg er aldrig blevet skuffet!