Avatar billede lusodana Seniormester
14. oktober 2013 - 11:43 Der er 1 løsning

Kan ikke oprette gendannelsespunkt

Hælp!

Jeg køre med OS Windoes Vista,32 bit /SP2. Jeg en masse plads på hardisken.

Efter jeg afinstallerede et par programmer har jeg mistet mine systemgendannelses tidspunket. Jeg kan eller ikke nu oprette en gendannelsespunkt.  Jeg får besked på at "Gendannelsespunktet kunne ikke oprettes af følgende årsag: Der opstod en uventet fejl i provideren af øjebliksbilleder under forsøg på at behandle den angivne handling. (0x8004230F)

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg prøvet at køre kommando fsc /scannow.

Nogle filer blev rettet, men fejlen er stadigvæk.
Avatar billede lusodana Seniormester
06. november 2013 - 09:15 #1
Problemet blev tilfældigvis løst ved at køre programmet "Windows 7 Upgrade Advisor".