Avatar billede _HERTUGEN_ Nybegynder
14. oktober 2013 - 14:00 Der er 1 løsning

Eliminere 404-fejl

Hej eksperter.

Jeg har brug for at konfigurere en Windows-server således at 404-fejl ikke vil være synlige ad rent sikkerheds- og performancemæssige årsager.

web.config har fået følgende linjer tilføjet:

<configuration>
  <system.webServer>
    <httpErrors existingResponse="PassThrough" />
  </system.webServer>
</configuration>

Nu giver den en alm. event 200 i logfilen - så vidt, så godt.

Imidlertid giver serveren stadig et svar: "The system cannot find the file specified.". Serveren må ikke give noget svar tilbage og jeg har ikke kunnet finde en løsning p.t.

Ved I hvordan man bare peger til "null" ved en 404? Der skal stadig gerne skrives i log-filen, så vi kan føre statistik.
Avatar billede _HERTUGEN_ Nybegynder
29. oktober 2013 - 10:27 #1
Løst. Konfigurationen herover virker; det understøttes blot ikke af IIS 6.5. Fra IIS version 7.0 og opad, spiller det.