Avatar billede 2pretty4u Mester
18. oktober 2013 - 08:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dropbox bliver ved med at downloade / opdatere filer

Kære alle sammen

Her den sidste uges tid har dropbox synkroniseret / opdateret / downloadet alle mine filer ved hver genstart af min PC. Jeg kan ikke finde ud af hvorfor den gør dette, og det tager en del CPU kraft.

Nogen som har en idé / løsning?

På forhånd tak

Mvh

Stefan
Avatar billede 220661 Ekspert
18. oktober 2013 - 11:43 #1
Har du prøvet at gendanne systemet til da det virkede som før (en uge tilbage)
Det er jo sikkert en indstilling du ved en fejl har kommet til at lave i dropbox.
Har du samme problem hvis du starter fra dvaletilstand?
Avatar billede 2pretty4u Mester
11. februar 2014 - 11:56 #2
Jeg er ked af det sene svar.

Havde simpelthen ikke set kommentaren.

Har ikke forsøgt at gendanne, og har ej heller sat et gendannelsespoint.

Den har ikke samme problem når man starter fra dvale, men har hvis man starter fra slukket tilstand.
Avatar billede 2pretty4u Mester
02. december 2014 - 18:22 #3
Bare lige som en update.

Problemet er løst. Hvad der gjorde udslaget er mig stadig en gåde. For fra den ene dag til den anden, så stoppede den med downloading / opdatering hver gang.

Så ja, det kan ikke rigtig hjælpe andre, men problemet er pt. løst her :S

220661 ligger du et svar? Nu hvor du er den eneste, der har svaret tænker jeg at du skal have pointsne ;)
Avatar billede 2pretty4u Mester
27. maj 2015 - 14:03 #4
.