Avatar billede miss-g Seniormester
20. oktober 2013 - 22:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Internet på tv, hvordan?

Jeg vil gerne have internet på mit tv, så jeg kan sidde i sofaen og zappe, se tv via internettet..., men hvordan skal det gøres?

Jeg har en stationær pc, et Samsung TV Le32b530p7w og har lige købt en Linksys Wi-Fi router AC 1750.

Jeg har endvidere planer om at købe en tablet (og en smartphone), og  ja, lave et trådløst netværk.

Jeg kan bare ikke lige gennemskue TV-delen?? Kan man få internet på TV´et uden kabler fra pc til tv?
Avatar billede nyhuus Nybegynder
21. oktober 2013 - 14:32 #1
Prøv at tag et kig på denne, evt fin nogle videoer på youtube med den

http://www.proshop.dk/Multimediaafspiller/Google-Chromecast-2423603.html

Den virker ret fed :)
Avatar billede miss-g Seniormester
17. august 2014 - 19:43 #2
Det må komme i fremtiden. Lige nu bruger jeg et HMDI-kabel fra smartphone til TV.
Lukker.