Avatar billede FaMeQui Juniormester
04. november 2013 - 17:34 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Headsæt der larmer hjælp mig...

Hej jeg har et logitech G-35 headsæt som har virket i rigtig langtid uden problemer.
Jeg formaterede min computer, og derefter begyndte headsættet så at larme. Det er dog ikke sådan at det larmer hele tiden.
Går ud fra alle herinde kender til skype, så jeg vil bruge det som et eksempel. Hvis jeg nu ringer min kammerat op, så nogen gange kan jeg være heldig, at der ingen larm er overhovedet, men andre gange skal jeg ringe flere gange, før at den larm der er forsvinder.
Så kort fortalt er det ikke altid larmen der er der, men ca. 4 ud af 5 gange (4/5), oplever jeg at den kommer med den her larm.
Det som jeg kalder larm er at den skratter utrolig højt, dog kan jeg godt hører, hvad den anden person siger, men det er svært og utrolig irriterende for øret at hører på.
Håber der er nogen som kan hjælpe mig med mit problem :D

Forresten så har jeg også prøvet at købe nyt headsæt, og det er præcis samme problem, som med det gamle headsæt. = der er ingen tvivl om, at det er noget på computeren, som skal ændres/slettes.
Avatar billede zetto123 Nybegynder
04. november 2013 - 18:53 #1
har du installeret de rigtige driver til dit lydkort?
nu aner jeg ikke hvilket lydkort du har og hvilket operativsystem du kører.

og sker dette andre steder end i Skype?
Avatar billede FaMeQui Juniormester
04. november 2013 - 19:06 #2
tror jeg da at jeg har.
som jeg skrev var skype bare et eksempel :)
det sker uanset hvor jeg bruger det desværre...
Avatar billede zetto123 Nybegynder
04. november 2013 - 19:15 #3
okay, det lyder meget som driverne.
hvilket styresystem kører du?
ellers bliver det umuligt at hjælpe dig
Avatar billede FaMeQui Juniormester
04. november 2013 - 19:21 #4
det er windows 7
Avatar billede zetto123 Nybegynder
04. november 2013 - 19:42 #5
gå ind i enhedshåndtering og se om der er nogle ukendte enheder
Avatar billede FaMeQui Juniormester
04. november 2013 - 20:18 #6
der er ingen ukendte enheder :/
Avatar billede zetto123 Nybegynder
04. november 2013 - 20:30 #7
check hvilket lydkort du bruger, og søg på drivers til det og installer de nyeste.
dine drivers kan muligvis være gamle
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2013 - 20:49 #8
Har du logitech Gaming software? Ved ikke om det hjælper.
Avatar billede FaMeQui Juniormester
04. november 2013 - 20:51 #9
har prøvet alle derinde ingen af dem manglede at blive opdateret :/
prøvede at download logitech gaming software, det er jo forsøget værd :)
Avatar billede FaMeQui Juniormester
04. november 2013 - 20:59 #10
hej jeg tror faktisk lige jeg fik fikset det.
jeg har nemlig både usb porte som er 3.0 og 2.0, og indtil videre havde jeg bare sat headsættet i den der var 3.0, men jeg prøvede lige at skifte til den almindelig 2.0, og det lyder til at virke helt fint nu.
ved ikke om det kunne være problemet?
men i hvert fald virker det indtil videre :)
hvis det ender med at vise sig, at det ikke var problemet. Så vil jeg prøve at skrive herinde igen.
Men ellers tusind tak for hjælpen zetto og hugajohan :D
Avatar billede FaMeQui Juniormester
30. marts 2015 - 13:38 #11
lukker
Avatar billede FaMeQui Juniormester
30. marts 2015 - 13:39 #12
lukker