Avatar billede -kris- Praktikant
06. november 2013 - 08:54 Der er 1 løsning

Problemer med WIFI på smartTV efter opsætning af WIFI repeater

Vi har WIFI i huset, men har haft problemer med at dækningen ikke rækker helt ud i de bagerste værelser, derfor har vi nu købt og opsat en WIFI repeaper midt i huset, og det løste fint problemet, nu er der også god dækning i hele huset:-)

MEN til gengæld kan vore smartTV ikke finde ud af at komme på netværket længere!
Når jeg prøver at søge access point, kan jeg nu vælge mellem 2, hvor der før kun var 1 (de hedder iøvrigt begge 2 det samme), men uanset hvilket af dem jeg vælger, kan der ikke etableres forbindelse. Hvis jeg frakobler WIFI repeateren, ser TV'et igen kun et access point/ netværk, og kan koble på uden problemer.
Men tager jeg repeateren fra mister den sin opsætning, og jeg kan starte forfra med at sætte den op igen! Så det er ikke en god løsning.
Hvad kan jeg gøre for at få mit smartTV (LG) til at komme på netværket, mens WIFI repeateren er tilsluttet?
Avatar billede -kris- Praktikant
28. januar 2015 - 08:04 #1
lukker