Avatar billede Jesper123124 Nybegynder
06. november 2013 - 13:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger Online arbejde - Snart 15 år

Vil lige høre om det på nogle måder er muligt for en ung dreng på 14 som har rimelig styr på det med computer og få et online job. Det kunne være alt fra support til. Ja. Jeg har arbejdet siden jeg var 12 på fabrik og butik så jeg har rimelig styr på det at have et job, men det var ikke rigtig noget jeg brændte for så efter et 1 på hvert sted besluttede jeg mig for og quitte. Vil lige høre om det var noget der er muligt/tilladt og om der måske var nogle der var intreserret. Når jeg har fri fra skole skal jeg ikke mere.

Mine betingelser=
"Rimelige arbejds tider "Ikke 7 dage i ugen og ikke mange timer om dagen"
Avatar billede Jesper123124 Nybegynder
06. november 2013 - 13:16 #1
Fødselsdag "14-12-98"
Og hvis der er nogle der er intreseret for og have mig er jeg meget intreseret, men selvfølgelig til ung arbejder løn 54+/t
Avatar billede Jesper123124 Nybegynder
29. april 2014 - 08:56 #2
Avatar billede neontetra Nybegynder
10. november 2014 - 06:43 #3
Hej. Hvorfor skal du søge job online, når du kan være en chef ved at gøre din egen virksomhed. Du kan få en forhandler konto fra http://www.goresellers.com/ og begynde at tjene ved at sælge domænenavne, hosting planer, SSL-certifikater etc. Dette er en af en sikker online business.You kan gøre denne forretning fra dit hjem selv. Du behøver ikke at bruge mere tid for denne virksomhed. Bare bringe kunden for din videresalg virksomhed. De leverer meget god kundeservice og support.