Avatar billede aaktor Nybegynder
13. november 2013 - 23:27 Der er 1 kommentar

Multiplayer-spil online æder min internetforbindelse

Når jeg forsøger at spille multiplayer online, dør min forbindelse. Jeg har kun prøvet med Chivalry: Medieval Warfare, men jeg vil gerne have det tila t virke.. Når jeg åbner Resource Monitor og genskaber fejlen, kan jeg se at UDK.exe (Chivalry) forekommer sindssygt mange gange under network-tabben. Den totalte B/sec er omkring mellem 500-600, men jeg aner ikke om det er et problem. Hvordan kan jeg ordne det? Kan det skyldes noget så simpelt som, at mit ethernet-kabel er gammelt? Har dog også prøvet med WiFi med samme resultat. Min forbindelse er 40/10 til daglig.

Mit motherboard er et MSI Z87 MPOWER med Killer e2200 PCI-E Gigabit Ethernet Controller (NDIS 6.20) som netværkskort og Intel Centrino Wireless-N 2230 som wifi-kort.
Avatar billede aaktor Nybegynder
13. november 2013 - 23:41 #1
Jeg kan se at Chrome har en total B/sec på mellem 5000-13000, så det kan vel ikke være det som er problemet med Chivalry.