Avatar billede Andersson1 Juniormester
18. november 2013 - 17:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Direct SMTP, ændre retur mailadresse.

Vi har en Microsoft Terminal Server 2008 på jobbet.
Vi benytter den som fil server.
Vi benytter den som Terminal Server, med opkoblinger hjemmefra.
Vi benytter vores CRM system, inkl. afsendelse af mails gennem Direct SMTP.
Navnet på vores server har altid været: Server2008

Nu til problemet:

Hvis en mail ikke bliver leveret, kommer der et svar retur til afsender, fra:
postmaster@server2008

Nu vil jeg gerne ændre det således at det ser ud til, at retursvar kommer fra:
postmaster@voresdomæne.dk

Nogen der har en ide?
Avatar billede leif Seniormester
21. november 2013 - 22:54 #1
Snak med din CRM leverandør der er dem som muligvis ikke generer mailen korrekt, sådan lyder det ud fra din beskrivelse.
Avatar billede Andersson1 Juniormester
07. maj 2014 - 17:07 #2
Lukker herved dette spørgsmål