Avatar billede michael_stim Ekspert
20. november 2013 - 00:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mobilvenlig eksperten tak

I gør det sgu ikke let for mobilbrugere :-( I øjeblikket kommer der en pop-up der gør sitet så godt som umuligt at bruge hvis man bruger mobil. Tester i egentlig før i launcher?
20. november 2013 - 06:32 #1
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. november 2013 - 10:34 #2
#1

Dette her var mere et frustrationsskrig. Jeg kan såmænd godt leve med en popup når jeg sidder foran PC'en (det kan der gøres noget ved), men at skulle ødelægge hele sitet når man sidder med sin mobil, er i mine øjne at gå over stregen. Jeg har prøvet diverse popupblockere til mobil, men enten er de ikke effektive eller også tager de unødvendigt meget "creme".

Jeg ved ikke om det er dårlig kravspecifikation, programmering, projektledelse eller hvad det er, men det kan i hvert fald ikke være deres hensigt at skræmme brugere, nye som gamle, væk, eller? Der har allerede været et stort frafald af kompetente brugere her på eksperten, forsvinder der mange flere er eksperten ikke meget værd.
Avatar billede repox Seniormester
20. november 2013 - 15:02 #3
Problemet er løst - jeg ved desværre ikke hvorfor eller hvordan det er opstået, men uheldigt var det da.

Jeg har desværre kun stadig den mulighed at give meldingerne videre og kan desværre ikke løse problemerne selv :/
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. november 2013 - 15:17 #4
Dette var absolut ikke møntet til dig repox, tværtimod. Siden du kom til som coAdmin, er der forbedret en masse.
Avatar billede MADOlsen Forsker
20. november 2013 - 15:43 #5
Enig med #4, dit arbejde kan man absolut ikke sætte en finger på - tværtimod! :-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. december 2013 - 11:04 #6
.