Avatar billede Slettet bruger
21. november 2013 - 18:31 Der er 1 løsning

Spil crasher tilfældigt

Hej alle!

Jeg har fået et problem med min computer, den begyndte pludselig på at Counter Srike Source skulle lukke ned mens man sad og spillede det. Tog det ikke rigtig som noget, men det er over den seneste tid bliver mere og mere irriterende.

Spillet crasher fuldstændig tilfældigt, og kommer IKKE med en fejl. Så fik jeg Call of Duty Ghost - som så OGSÅ crasher, dog med fejlmeddelsen nedenfor..

http://www.gratisimage.dk/image-0D92_528CE190.jpg

Der lader dog til at efter en hurtig søgning at MANGE har dette problem med CoD:Ghost, så forventer det er et problem med spillet.

Så tilbage til Counter Strike Source. Jeg besluttet mig for at opgradere min computer til Windows 8, så jeg kunne få den formateret og starte på en frisk. Så forventede jeg problemet var væk, men næææh nej. Nu må i simpelthen hjælpe mig.

Jeg har opdateret alle drivere, men det crasher stadig.. :/
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2014 - 13:17 #1
-