Avatar billede agora_live Nybegynder
25. november 2013 - 20:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

FotoSkyen.dk - Danmarks Billigste Online Backup Service

Jeg vil gerne høre lidt ris/ros omkring min nye hjemmeside

www.FotoSkyen.dk - Danmarks billigste online backup service

Jeg vil også gerne tilbyde 2 personer 12 måneders gratis abonnement hvis de vil teste systemet OG vende tilbage med deres oplevelse, hvilket jeg må bruge som referencer på siden hvis det skulle blive aktuelt.

Skriv en PM hvis du ønsker at blive taget i betragtning til testperson
Avatar billede magic-mouse Novice
26. november 2013 - 13:00 #1
1. Læg ikke produkter på før i kan tilbyde dem!
2. Læg ikke produkter på før i kan tilbyde dem!
3. Læg ikke produkter på før i kan tilbyde dem!
Så fik jeg det ud af systemet.
4. Installations guides skal findes i HTML. Det er ikke alle som bli ver positivt overasket over at en RTF fil downloades uden at man vidste om det. (Alternativt brug et RTF logo så man ved det).
5. Hvad siger kunderne "Linket" går ikke til nogen side. Det forvirre. Læg ikke et link før siden fidnes. (Se evt. pkt. 1-3)
6. "Website Template by TemplateMonster.com | html5xcss3.com
3D Models provided by Templates.com" virker uprofessionelt.
7. Nyhederne kommer ikke til nyheds siden. Det forvirre. Læg ikke et link før siden fidnes. (Se evt. pkt. 1-3 & 5)
8. Læs mere knappen kommer til en side. Men der står ikke mere.

Fin side, godt layout, kedeligt logo. Held og lykke med projektet.
Avatar billede agora_live Nybegynder
29. december 2013 - 19:37 #2
Sådan :-)

1,2 og 3 er hermed ændret og alle produkter tilbydes :-)

4 Installations vejledninger er hermed blevet rykket således de nu sendes til kunderne's mail

5 Vi har endnu ikke hørt tilbage fra kunderne men, vil ændre så den i hvertfald sendes til en side hvor disse kan skrive til os :-)

6 Alle disse er fjernet

7 Nyheder er nu udelukkende at finde på vores forside, da dette ikke fortjener en helt side (vi forventer ikke af bringe mange nyheder til vores kunder)

8 Knappen sender nu til en side hvor vores kunder kan læse omkring vores produkt!

Andre som har kreativt indslag?

Vi går "online" 1. Januar
Avatar billede agora_live Nybegynder
28. december 2014 - 00:46 #3
Lukker tak for hjælpen