Avatar billede peterpeter Seniormester
08. december 2013 - 21:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MS Project 2010 :: DK vejledning

Kære alle

Jeg søger en dansk vejledning til MS Project 2010.

Ikke en stor omfattende vejledning på mange sider, men blot en form for "Pixi bog" med de mest basale informationer....
Har ledt på nettet uden held !!!

Historie:
Har Project installeret på min arbejds pc og nu skal jeg i den kommende uge lave en lettere enkel tidsplan....
Vil bare gerne have repeteret de basale funktioner.....

Har tidligere lært programmet - men det er flere år siden - så hvis blot jeg kunne finde en simpel guide på dansk ville det være super !!!

Håber nogen kender et godt link / kender en enkelt vejledning på nettet !!!

Tak

PS: Har overvejet at købe en "Kom godt i gang med...." - men får ikke mulighed for det de kommende dage...

På forhånd tak for hjælpen.
Hav en god aften.

/Peter
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. december 2013 - 21:46 #1
Avatar billede peterpeter Seniormester
10. december 2013 - 16:57 #2
Kære Krogh

Microsoft siderne er OK - men det er svært at printe en overordnet vejledning ud... Lidt uoverskuelig og besværligt - MEN, klart bedste løsning indtil nu på mit problem ;-)

Tusind tak for hjælpen.

/P
Avatar billede CRKrogh Ekspert
10. december 2013 - 18:25 #3
Synes de plejer at være ok, især som opslagsværk, hvis du lige sidder med et problem, der skal knækkes.

Noget andet er så, at mange jo som regel er nærmest permanent online - så betyder det mindre, at det ikke er et printvenligt format.
Avatar billede peterpeter Seniormester
16. december 2013 - 09:51 #4
Fair nok, men jeg søger en enkel manual på dansk, til at printe ud....
Tak for ulejligheden.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. december 2013 - 20:15 #5
Tja, så er der nok kun tilbage at grave muldvarpen frem i dagslyset og købe en. Danmark er vidst for småt til at nogen gider lægge noget i den størrelse ud til fri afbenyttelse.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. december 2013 - 20:17 #6
Husk lige at få lukket nogle af alle dine spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/peterpeter