Avatar billede lasse0000 Novice
20. december 2013 - 14:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gl.mailadresse

Hejsa. Vi har en maskine kørende med Outlook express, og vi har en mail adresse fra dengang det hed Cybercity. den fungere fint, men kan på ingen måde konfigurere mailen på en nyere Outlook, ej heller på Thunder mail. Den viser hele tiden fejl ved logon. Kopiere jeg indstillingerne til en anden Outlook express, virker det fint. Tdc som er vores nuværende udbyder beder os bare om at oprette en ny, meen mon ikke der er en herinde der kan et triks:)
Avatar billede 220661 Ekspert
20. december 2013 - 15:18 #1
Hvis du vælger at eksportere det du har i din gamle Outlook, burde du kunne importere det hele i Windows Live Mail, hvis din nye pc kører et nyere system.
http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=29224
Avatar billede 220661 Ekspert
20. december 2013 - 15:19 #2
Lige det trick lavede jeg mellem min Xp maskine og en Windows 7 Entreprise 32 bit.
Avatar billede lasse0000 Novice
20. december 2013 - 17:04 #3
Kan godt eksportere mails, men det er indstillingerne den er gal med. Det er en gammel cyber city mail / alis. dvs at opsætter jeg mailen normalt, virker den, men på alias mailen, er der et lille a i enden af brugernavnet, og så kan den ikke logge på. har prøvet at sætte outlook op på samme maskine og så importere/kopiere til en pst fil. men det virker nu heller ikke. Underligt..
Avatar billede lasse0000 Novice
01. januar 2014 - 20:12 #4
lukker