Avatar billede Filmelsker Nybegynder
27. december 2013 - 14:53 Der er 3 kommentarer

DVD film

Hej. Jeg vil hermed gerne spørge, om hvor følgende DVD (eller evt. VHS-film) kan købes - i Danmark eller i udlandet på internettet:
1)Svensk børnefilmserie, "Den hvide sten", "Den vita stenen", sverige, 1973, med bl.a. Julia Hede.
2)Filmen "That Special Summer", AKA "Kid", svensk, 2007, med bl.a. Mia Saarinen.
På forhånd tak for svaret.
Med venlig hilsen.
Avatar billede Ms_Fidrildi Nybegynder
10. januar 2014 - 04:23 #1
Har lige sendt dig en PB. :-)
Avatar billede Waldemar Nybegynder
10. juli 2014 - 19:14 #2
Hej!
Jeg leder også med lys og lygte efter 'Den hvide sten' serien..
Kan den købes et sted? Den var SÅ god.. :-)
Mvh Waldemar.
Avatar billede MikkelMusen Nybegynder
15. september 2014 - 20:41 #3
Hej venner,

Den Hvide Sten er yderst svær at få fat i. Jeg har forsøgt længe.

Hvis man vil have den udgave hvor Trille speaker skal man kende en der har optaget den mens den blev sendt. PB udgaven kender jeg godt og er i særdeles dårlig kvalitet teknisk da den er optaget fra et fjernsyn der er tunet forkert. Jeg har været i kontakt med DR om at kunne købe en kopi og det er umuligt pga. ophavsretslige problemer.

Der er dog et lille lys.

Den findes på den svenske udgave af Bonanza som hedder oppet arkiv.
Her: http://www.oppetarkiv.se/sok/?q=vita+stenen

Den kan bare ikke hentes/ses fra en danske computer med dk ip men kun svensk. Så hvis du skal hente den skal du oprette en svensk VPN eller tage derover.

Svar her på siden da den mail jeg har oprettet mig med er en 10-min mail pga. jeg ikke vil spammes.