Avatar billede barth Professor
31. december 2013 - 12:10 Der er 1 løsning

iPad til TV!

Jeg har et lidt underligt problem med min iPad, som jeg håber på hjælp til.
Hvis jeg vil se streamet film fra min iPad på mit fjernsyn sender jeg gennem Apple TV.
Men det underlige er, at filmen kommer fint på TV, men ikke teksterne. De står på iPad 'en. Og det er jo ikke særlig praktisk.
Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg får teksterne til at blive vist sammen med filmen på TV?
Avatar billede barth Professor
08. juli 2015 - 14:10 #1
Der er øjensynlig ikke nogen der kan eller vil foreslå noget, så jeg lukker.