Avatar billede madslundholm Novice
02. januar 2014 - 15:47 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Wamp server vil ikke starte

Hej Eksperter.
Da jeg skulle åbne min Wamp-server op i dag ville den komme længere end at forsøge at starte op. Den kommer kun til det orange/gule ikon.

Har forsøgt at geninstallere Wamp samt opdatere vcredist, uden held

Hvad kan jeg gøre?

Mvh. MadsLundholmDk
Avatar billede repox Seniormester
02. januar 2014 - 16:24 #1
Har ikke noget at gøre med PHP.
Flyttet.
Avatar billede madslundholm Novice
02. januar 2014 - 16:43 #2
Fandt fejlen.

Skype gik ind og blokerede porten - derfor kunne den ikke åbne, lukkede bare Skype, startede serveren og åbnede Skype igen :)

- 50 point til den der ved hvordan jeg kan undgå det