Avatar billede louisek Mester
09. januar 2014 - 13:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Links fra InDesign til Jpeg

Er der en måde hvorpå jeg kan få links eksporteret med fra ID til jpg? - jeg tænker at man skal kunne trykke på linket i jpg og blive ledt til web

Vh Louise
Avatar billede prodic Mester
09. januar 2014 - 14:30 #1
Højreklik på billedet og vælg Interactive->New Hyperlink

Vælger du efterfølgende at eksportere, som en interaktiv pdf, så medfølger lidt i pdf'en.
Avatar billede louisek Mester
09. januar 2014 - 16:38 #2
jeps - men hvis jeg nu gerne vil have en jpg :)
Avatar billede prodic Mester
09. januar 2014 - 17:36 #3
Så skal du anvende andre programmer/koder end hvad InDesign kan præstere per default.
Du kan muligvis gemme siden som et html-dokument og den vej rundt lave noget.
Avatar billede louisek Mester
04. februar 2014 - 13:26 #4
smider du et svar prodic? det var vist dig der kom tættest på
Avatar billede prodic Mester
04. februar 2014 - 14:24 #5
Du smider bare et svar selv og accepterer det. Ellers tak. :-)
Avatar billede louisek Mester
13. februar 2015 - 10:56 #6
luk