Avatar billede zacharias1703 Nybegynder
11. januar 2014 - 09:52 Der er 9 kommentarer

gendanelse af windows 7

hej jeg vil gerne gendanne min computer men jeg har ikke en gendannelses cd er der nogen der kender en metode man kan gendanne systemet på et program eller en metode i kontrolpanel

hjælp jeg håber at jeg snart får svar

windows 7 home premium 64 bit
Avatar billede poko1 Ekspert
11. januar 2014 - 10:07 #1
Først skal du vide hvordan man lukker åbne tråde!
det nytter jo ikke at smide om sig med 200 point når du så ikke selv følger op på dine tråde eller??
og så må du uddybe hvilket system du kører selvbyg? Fabrikat
Stationær? Bærbar? er det en fabriks installation? Med recovery
osv.
Avatar billede poko1 Ekspert
11. januar 2014 - 10:08 #2
Avatar billede zacharias1703 Nybegynder
11. januar 2014 - 10:37 #3
Hej igen der er en stationær og ja frabrik nulstilling
Avatar billede poko1 Ekspert
11. januar 2014 - 10:47 #4
Tja så kommer vi jo ikke videre når du selv vil lukke tråden!
se #2
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2014 - 12:47 #5
Helt enig med #1. Ingen bør have 1000 point ude. Det er manglende respekt for dem som forsøger at hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2014 - 14:09 #6
Ps. for at undgå misforståelse, det er ikke sådan, at du ikke kan få hjælp. Du skal bare lukke dine andre spørgsmål. Enten ved at bede nogen om at lægge et svar, eller hvis du ikke mener at have fået hjælp, så selv læsgge et svar, som du efterfølgende acceperer. Gør du det, kan du fortsætte her, med "kommentarer" og ikke, som du har gjort med "svar" Ja det kan måske virke forvirrende, men "svar" afgives først når der er fundet en løsning, eller det må opgives at finde en løsning.
Og husk, altid at give respons, når nogen prøver at hjælpe dig, uanset om du kan bruge kommentaren eller ej.
Avatar billede poko1 Ekspert
11. januar 2014 - 15:58 #7
en stationær og ja frabrik nulstilling

Ja og så skal du stadigvæk fortælle hvilket Fabrikat ( der sidder måske en med samme mærke der kan fortælle dig hvilke taster du skal trykke hvis din recovery ikke er i udu
Avatar billede zacharias1703 Nybegynder
31. august 2014 - 08:59 #8
jeg lukker
Avatar billede Antlars Novice
31. august 2014 - 09:37 #9
Husk at tildele dig selv point i et "svar", ellers har du også disse point ude.