Avatar billede jakobdo Ekspert
12. januar 2014 - 10:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Version kontrol på filesystem

Hej,
er der nogen der har kendskab til følgende filsystem til Linux (gerne ubuntu)

Jeg ønsker versionsstyring direkte på filsystemet.
Jeg har kigget lidt på ext3cow, men det ser ikke ud til helt at gøre hvad jeg ønsker, da man manuelt skal kalde: snapshot efter ændringer.
Jeg ønsker der skal gemmes en ny version, hver gang filer ændres.
Avatar billede arne_v Ekspert
12. januar 2014 - 15:39 #1
Avatar billede jakobdo Ekspert
12. januar 2014 - 15:46 #2
Den liste er jeg nået til. Håbede bare en eller nogle kunne sige. Den der er god, den der er skidt.
Avatar billede arne_v Ekspert
12. januar 2014 - 15:54 #3
Files-11 naevnt lige ovenfor er godt.

:-)

Men det hjaelper dig ikke.
Avatar billede jakobdo Ekspert
12. januar 2014 - 15:58 #4
Vil du forklare nærmere?
Avatar billede arne_v Ekspert
12. januar 2014 - 16:04 #5
Lige oven for Linux sektionen er der en sektion om File-11. Jeg har 28 aars erfaring med dette. Men da det ikke er til Linux saa hjaelper det dig ikke meget. Og der var en smiley for at indikere at det ikke var saa serioest ment.
Avatar billede jakobdo Ekspert
12. januar 2014 - 16:17 #6
Ahh. På den måde. :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. januar 2014 - 09:15 #7
Smid et svar Arne, hvis du vil have point.
Vi har valgt at droppe versionering på filsystemet.
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. februar 2014 - 22:25 #8
Jeg snuppede den selv. Sig hvis du blev snydt Arne.