23. januar 2014 - 13:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke søge i alle Email

Får ikke nogle resultater når jeg vælger SØG ALLE EMAIL-EMNER
Kan godt stå på indbakke og søge der og få resultater på søgeemnet.

Men da jeg ikke ved hvor mailen gemmer sig, vil jeg bruge SØG ALLE EMAIL-EMNER funktionen.

finder ingen mail med søgeord.

Har været igennem hjæp i MS Outlook og fulgt vejledning med indeksseringen. osv.

HJÆLP :-(
Avatar billede supertekst Ekspert
23. januar 2014 - 13:51 #1
Hvilken version af Outlook?
23. januar 2014 - 13:56 #2
Model 2007 :-)
Avatar billede supertekst Ekspert
23. januar 2014 - 14:04 #3
Ok - samme her.
Har du selv oprettet undermapper, som du har mails i - eller kun standardmapperne?
23. januar 2014 - 14:09 #4
Der er hjemmelavet mapper "Undermapper"
Og dem er der mange af.
funktion har virket intil for nogle dage siden.

Pst filen er meget stor.
23. januar 2014 - 14:10 #5
OBS kører pst filen på en anden pc og der kan den finde mails,
samme Oficce Outlook 2007
Avatar billede supertekst Ekspert
23. januar 2014 - 14:15 #6
Har for nyligt haft et helt andet problem: hjælpetekst i forbindelse med programmering kunne lige pludselig ikke vises.

Uden at have noget belæg slettede og flyttede jeg en række store filer på C:\-drevet. Det hjalp øjeblikkeligt..

Måske ...
23. januar 2014 - 14:24 #7
HMM :-(

roder lidt rund på nettet men finder ikke lige noget endnu.
23. januar 2014 - 14:31 #8
LØST:Under postmapper er der en lille pil til dropdown her var Private mapper IKKE vinget af. WUPTI så kører det derudaf
27. januar 2014 - 11:20 #9
Lukker