Avatar billede escape4ever Novice
27. januar 2014 - 00:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dyndns på medion nas

Hej derude

Skal have sat en dns op på min NA's server så jeg kan tilgå den overalt
Har fået en profil på noip.com og er ved at sætte den op men den vil have en ip
Men det skal vel være den eksterne ip, som jeg ikke tror den har. Eller som jeg i hvertfald ikke kender eller er det kun hvis det er en pc det Skal være den eksterne

Har aldrig sat dns op før så er lidt lost

Hjælp søges tak

/escape4evrr
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
27. januar 2014 - 10:32 #1
Først skal du havde nattet portene ind i din router.
Herefter skal du som du selv tro vælge den eksterne ip adresse.
Avatar billede escape4ever Novice
27. januar 2014 - 11:44 #2
okay

men hvordan finder jeg den eksterne ip på min nas? har tjekket alt igennem men der står ikke nogle steder noget om ekstern ip.
Avatar billede escape4ever Novice
31. januar 2014 - 09:40 #3
ligemeget skulle lige og forstår nat, men kan ikke få den til at få fat i min nas selvom nat er på og jeg har smidt forwarding på routeren.
Avatar billede escape4ever Novice
05. marts 2014 - 10:00 #4
det virker stadig ikke, og denne tråd er åbenbart død
tak for forsøget men det virkede ikke
lukker selv efter mig