Avatar billede schirakow Praktikant
29. januar 2014 - 12:39 Der er 1 løsning

Joomla sprog problemer.

Hej Eksperter,

Jeg sidder og laver et lille joomla site. Her skal der være mulighed for 2 sprogversioner, dansk og engelsk. Efter tests, installering af moduler og test igen er jeg kørt surt i det.
Jeg bruger joomla version 3.2 har aktiveret modulet "sprogvælger" og valgt dropdown boks, ligeledes er Sprogfiltret aktiveret. I indhold er der oprettet to kategorier til hver sprog og ligeledes er artiklerne oprettet og inddelt i sprog.
Nu hvor jeg har prøvet frem og tilbage, er der sket et par fejl og nu starter sitet i den engelske version uden mulighed for at at skifte sprog. (og jeg sidder og river mig i håret :) )

Er der en kvik joomla mand/kvinde der kan guide mig gennem joomla junglen ?

Hilsen Christian
Avatar billede schirakow Praktikant
28. juli 2014 - 00:35 #1