Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2014 - 15:44 Der er 3 kommentarer

4G dongle tilsluttes android tablet

Er der en der kan guide mig til hvordan jeg får tilsluttet min Huawei E392 mobile bredbånd 4G dongle til min Android (Chuwi) tablet? De guides jeg har googlet mig frem til, duer ikke for mig.

På forhånd rigtig mange gange tak!

Ronja
Avatar billede sve80 Nybegynder
03. februar 2014 - 18:54 #1
Hej Ronja.
Nu skriver du ikke hvilken Chuwi tablet du har, men jeg ved at det ikke er alle tablets, der på trods af at de har en host-USB-indgang, som rent faktisk kan tage en mobil-dongle.
Ofte er host-USB'en kun til lagermedier.
Og hvis den kan tage en dongle kan du ikke nødvendigvis være sikker på at den kan tage alle typer.

Prøv at smid modelnummeret, så vil jeg gerne prøve at kigge.
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2014 - 09:25 #2
Tak!

Modellen hedder vist Cw0846. Jeg har et kabel til tilslutning, men derfra går jeg i stå...

Hilsen Ronja
Avatar billede sve80 Nybegynder
04. februar 2014 - 22:07 #3
Jeg kan desværre ikke finde en Chuwi, der hedder cw0846...