Avatar billede knagen7100 Novice
06. februar 2014 - 21:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DLink AC1200 eller AC1750

Jeg vil investere i ny trådløs router til hjemmebrug. Modellen skal være med den nye AC teknologi og jeg har forelsket mig i disse to modeller fra DLink. Nogle steder hedder de også DIR-860L og AC868. Hvad er forskellen på disse 2. Efter en del søgning på nettet kan jeg se at den ene er noget hurtigere end den anden. Hvorfor er den egentlig det? Og er det den eneste forskel?
Måske er det også noget med at den ene ikke understøtter de gamle standarder B/G/N. Så får jeg jo et problem med min iPad's og iPhone's.
Kan noget give lidt forklaring?
Avatar billede knagen7100 Novice
15. april 2014 - 20:02 #1
Svar
Avatar billede knagen7100 Novice
15. april 2014 - 20:03 #2
Svar